Recordmanagement Portaal in SharePoint
Met ons Recordmanagement Portaal worden gebruikers maximaal ondersteund bij het eenvoudig archiveren van documenten. Je kunt het Recordmanagement Portaal eenvoudig integreren met onze andere portalen, zoals het Social Intranet of Documentmanagement Portaal. Erg prettig voor jouw medewerkers die op deze wijze gearchiveerde documenten altijd gemakkelijk terug kunnen vinden en raadplegen binnen één omgeving. Documenten worden in pdf-vorm of in een ander duurzaam bestandsformaat op een logische, gestructureerde manier opgeslagen in het archief. Geautoriseerde medewerkers kunnen deze documenten altijd en overal gemakkelijk terugvinden en raadplegen. Wanneer een gearchiveerd document de wettelijke bewaartermijn heeft bereikt, kan het document automatisch verwijderd worden.

Voordelen eConnect Recordmanagement Portaal

  • NEN 2082 gecertificeerd
  • Automatische archivering van documenten, inclusief audit-trail
  • Documenten krijgen automatisch de juiste bewaartermijn
  • Eenvoudig te integreren met andere portalen en DMS-oplossingen
  • Werkt volledig met SharePoint

Judith Murk-ten Cate - Projectleider GGD Brabant-Zuidoost

"Een documentmanagement en recordmanagement oplossing vraagt vanwege de complexiteit en specifieke eisen rondom onze preventieve zorgverlening om een goede inrichting. Het eConnect DMS & RMA Portaal van ETTU stelt ons in staat om volledig digitaal te werken en maakt substitutie mogelijk. Hiermee beschikt onze organisatie dan ook over een standaard oplossing die zich bovendien reeds bewezen heeft in de markt. Onze medewerkers kunnen nu sneller informatie terugvinden, waardoor wij onze klanten gerichter van informatie kunnen voorzien. En dat vinden wij als GGD enorm belangrijk!"

Lees verder