ETTU

Managed Services

Uw organisatie maakt gebruik van SharePoint of Office 365. Dit betekent niet dat het proces daar stopt. Want hoe is de technische en functionele kennis geborgd? En wat als er vragen of wensen ontstaan? Lees meer over hoe Managed Services hierbij kan helpen.
Het extern beleggen van support kan een uitkomst bieden wanneer:
  • eigen IT beheer niet voldoende kennis of capaciteit in huis heeft;
  • de business volledig wilt richten op de eigen bedrijfsprocessen;
  • eigen IT beheer onvoldoende tijd heeft om meldingen (incidenten, vragen en wijzigingen) van de business snel op te pakken.

Managed Services gaat graag de samenwerking aan voor alle beheer vraagstukken

Uiteraard dragen wij zorg voor continue monitoring en garanderen we dagelijkse stabiliteit en continuiteit van de business gerelateerde systemen. Daarnaast is er een vast aanspreekpunt bij vragen, incidenten of wijzigingsverzoeken. Managed Services zorgt ervoor dat u zich kan richten op de eigen bedrijfsprocessen. Wij regelen het support op een pro-actieve en meer kostefficiente wijze waarbij onze focus continu is gericht op de kwaliteit in onze acties en geboden service.

Op welke gebieden kunnen wij verder helpen?

Door ons professionele multidisciplinair team kunnen wiju op veel gebieden ontzorgen:
  • Office 365
  • SharePoint
  • Microsoft Azure
  • Development (.Net, MVC).
  • Infrastructurele vraagstukken
  • Workflows en formulieren toepassingen (Nintex, K2)
  • Migratievraagstukken
  • Third Party Solutions

Onze dienstverlening

Managed Services biedt, afhankelijk van de wensen, gehele (of gedeeltelijke) technische support inclusief ondersteuning in adoptie en functioneel beheer. Hierbij verzorgen we (pro-actief) support, zowel remote als op locatie.

Dit doen we op basis van fixed price met transparante en eenduidige kosten per maand. Hierdoor kunnen we gezamenlijk volledig richten op kwaliteit en ontzorging. In één woord: service. Wij stoppen pas als de vraag of het probleem is opgelost en de organisatie volledig tevreden is.