ETTU

eConnect@Work

Vaak worden documenten, emails en presentaties binnen organisaties op verschillende plaatsen opgeslagen. Hierdoor neemt het vinden van de juiste versie erg veel tijd in beslag en werken medewerkers niet met de laatste versie van een sjabloon of template. Ontdek eConnect@Work.
eConnect@Work is de digitale werkomgeving voor professionals door Documentaal, Epona, ETTU en ValidSign. Het maakt voor een medewerker niet meer uit of een project of dossier vanuit SharePoint, Word of Outlook wordt gestart, alle informatie wordt altijd op een uniforme wijze opgeslagen in Office 365 of SharePoint.

De oplossing bestaat uit de volgende onderdelen:
  • Digitaal dossier
  • Documentcreatie
  • E-mail integratie
  • Digitale handtekening

De voordelen van eConnect@Work

  • Altijd een compleet overzicht van dossiers, inclusief het snel terugvinden van de juiste informatie
  • eConnect maakt volledig gebruik van SharePoint en Office
  • Eén aanspreekpunt voor alle vragen en onderhoud en beheer
  • Snelle implementatie door gebruik van standaard producten
  • Profiteer van alle voordelen voor een vast bedrag per gebruiker per maand