Case Management Portaal
Het Case Management Portaal is geënt op ordening en selectie aan de bron. Hiermee worden medewerkers maximaal en op een gebruikersvriendelijke manier ondersteund. Medewerkers hebben alle informatie behorende bij een bepaalde zaak gebundeld beschikbaar. Zo hebben ze in één opslag de gewenste informatie en weten ze zeker dat de documentatie per zaak compleet is. Bovendien zijn documenten altijd in de laatste versie beschikbaar en kunnen de documenten onafhankelijk van tijd en plaats worden ontsloten.

Documenten worden in pdf-vorm of in een ander duurzaam bestandsformaat op een logische, gestructureerde manier opgeslagen. Geautoriseerde medewerkers kunnen deze documenten altijd en overal gemakkelijk terugvinden en raadplegen. Wanneer een gearchiveerd document de wettelijke bewaartermijn heeft bereikt, kan het document automatisch verwijderd worden.

Voordelen Case Management Portaal

  • Faciliteert zaakgericht werken
  • NEN 2082 gecertificeerd
  • Automatische archivering van documenten, inclusief audit-trail
  • Documenten krijgen automatisch de juiste bewaartermijn
  • Eenvoudig te integreren met andere portalen en DMS-oplossingen
  • Werkt volledig met SharePoint

Judith Murk-ten Cate - Projectleider GGD Brabant-Zuidoost

"Een documentmanagement en recordmanagement oplossing vraagt vanwege de complexiteit en specifieke eisen rondom onze preventieve zorgverlening om een goede inrichting. Het eConnect DMS & RMA Portaal van ETTU stelt ons in staat om volledig digitaal te werken en maakt substitutie mogelijk. Hiermee beschikt onze organisatie dan ook over een standaard oplossing die zich bovendien reeds bewezen heeft in de markt. Onze medewerkers kunnen nu sneller informatie terugvinden, waardoor wij onze klanten gerichter van informatie kunnen voorzien. En dat vinden wij als GGD enorm belangrijk!"

Lees verder