Accountants en notariskantoren proberen informatie dan ook steeds meer op een zo logisch gestructureerd mogelijke manier aan te bieden aan hun medewerkers. Met als doel de informatie niet in overvloed aan te bieden, maar gericht op de verschillende doelgroepen binnen de organisatie. Daarbij wordt het steeds belangrijker om deze informatie vast te leggen in de organisatie door een logisch gestructureerde opslag van informatie en documenten. Steeds meer informatie wordt namelijk digitaal verstuurd en opgeslagen. Om klanten en (toe)leveranciers beter van dienst te zijn, wordt het hebben van actueel inzicht in informatie steeds belangrijker. Veel informatie wordt echter nog steeds opgeslagen op verschillende locaties, waaronder lokale fileservers, hardeschijf en in de persoonlijke mailbox. Hierdoor zijn veel organisaties onnodig veel tijd en geld kwijt met het zoeken naar de juiste en juridisch geldige informatie.

De digitale werkomgeving voor professionals: eConnect@Work

eConnect@Work is een samenwerking met DocuSign, Documentaal en Epona. Hiermee beschikken accountants en notariskantoren over een volledig geïntegreerde werkomgeving waarin samengewerkt kan worden aan dossiers of projecten met behulp van Microsoft Office, SharePoint en digitale handtekeningen.

De eConnect@Work oplossing bestaat uit de volgende onderdelen:
  • Projecten- en dossier portaal in SharePoint
  • Documentcreatie en document assembly
  • Integratie tussen Outlook/Word en SharePoint
  • Digitaal en juridisch rechtsgeldige handtekeningen
  • Koppeling (webservices) vanuit uw CRM-systeem

Door de integratie van deze oplossingen zijn organisaties in staat om beter samen te werken. Het maakt voor een medewerker niet meer uit of een project of dossier vanuit SharePoint, Word of Outlook wordt gestart, alle informatie wordt altijd op een uniforme wijze opgeslagen in SharePoint.

Praktijkcase Witlox Van den Boomen

Witlox Van den Boomen (W|VDB) heeft een volledig digitaal dossier geïmplementeerd op basis van Microsoft SharePoint en Dynamics CRM. W|VDB heeft hierbij gekozen voor de eConnect@Work oplossing van ETTU, Documentaal, DocuSign en Epona. Lees de volledige praktijkcase.